Löning!!

Visst är det märkligt hur glada svenska folket blir när dom fått pengar på kontot!! Jag som jobbar i butik märker så väl hur humör och attityd förändras, inte minst hos mig själv.. man vill "unna" sig något speciellt på luchen och springa in till affären bredvid för man "måste" ju ha nya strumpenyxor.. haha
Tur att jag har min sambo som drar ner mig på jorden när jag svävar in i mina shoping träsk, jag kan fan handla, när som helst, var som helst och hur mycket som helst. Känner ni igen "problemet"? jag skulle i och för sig inte vilja kall det problem, jag är kvinna, jag har mina behov, dom måste fyllas!!!


Jag hoppas ni alla får med er en liten "måste ha" påse hem idag!!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback