Helkväll..

Jag som jobbar till sent hinner ju aldrig vara med på för skålen!!
Så hem sprang jag.. pudrade nosen lite och gav mig ner mot stan med svärmor och sambo!!


Som ni ser är det två glas!! Jag han som sakt inte vara med på för drinken..


Svärmor njuter av för drinken på restaurangen!!


Jag och min nos!! Campari juice för min del och dry martini för han!!


Nosen!!


Inte den bästa bilden, men det blev i varje fall oxfile med pinjenötter och ruccola till förrätt!


Min fantastiska fisk med räkor, kräftstjärtar och pressad potatis till varmrätt.



Henke var ju givetvis tvungen att beställa visky från långt tillbaka =)
Den serverades med vatten och is!


Dagens outfit!! Som sagt... kom precis från jobbet!!



Vi har haft en super trevlig kväll.. Mycket skartt och god mat!!

Nana gott mina vänner

rarelady

Kommentarer
Postat av: anna

du e verkligen duktig sötis! jag e impad, gillar inte o kolla bloggar o sånt men din gillar jag minsann! :) puss på dig/anna

2009-01-28 @ 00:00:08
Postat av: Pernilla

Hej hjärtat! Vilken kväll, lite avis...... :)

Gud var Henke är lik sin mamma!

Pusselipuss

2009-01-28 @ 12:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback