Händelserik fredag..

Vilken dag vi hade jag och nosen.. Biltvättning shopping och ikea..
Men ingen städning, hur tråkigt är det inte att behöva lägga sina lediga dagar på att städa? Så igår bestämmde jag mig för att skita idet.



oj vad roligt vi hade med våra bilar..


sen blev det en tur på ikea.. henke skulle ha nya stolar till kontoret.

Efter våra turer i kungsbacka och kållered var det dax att åka hem och svira om till..
Årets första fest... Det blev en riktig succé.


I min nya kjol från cheap monday som jag fyndat under dagen bar det av..
Här hittade vi en ställning som tog oss till deras nybygge..




Jag och födelsedagsbarnet.


Jonas och Frida hade verkligen styrt upp det riktigt bra. Alla var glada, speciellt födelsedagsbarnet. Precis som det ska vara. Det serverades en jätte god gryta med ris och alkohol i mängder =)

Tack för en trevlig kväll..

Känner mig lite stressad, nu har vi besök från skåne..
Mer om det i morgon ha en trevlig kväll alla..

puss lin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback