Gossip Girl

Nu har jag plöjt ett avsnitt Gossip.. så sjukt bra. Sista avsnittet för denna säsongen, givetvis fällde jag en tår!! Det hände mycket saker som vanligt, men jag tänker inte berätta nått, ni måste följa denna fantastiska serie själva!!

Idag har jag jobbat, mycket rea sugna folk i butiken!! Jag längtar så tills denna tråkiga period är över, nu vill jag ha in vår nyheterna, garderoben känns tom (!!) det behöver fyllas upp med nytt nu!
Hoppas inte henke ser detta, min klänning till bröllopet va ju inte direkt billig, så jag borde nog hålla i kulorna!

Nu ska jag äta ett kvälls ägg, kanske ska unna mig en knäcke macka idag! Det borde jag vara värd!!

hörs sen..

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback