Gin och swepes lemon!!

God kväll mina vänner.
Iadg blev det en tur på ikea som sakt, oj vad jag har shoppat mycket. Tallrikar till servicen i mägnder och nya lakan.
Efter va det dags för mat, jag och samuel höll verkligen på att tappa det. Vi mötte upp Madde och Daniel och åkte tillbaka till kungsbacka.. det blev en jätte stor räksallad och ett glas vitt vin på naam..
Hur gott som helst.


Pernilla och Madde väntar på mat.

Nu har vi precis blandat till en riktigt god gin med swepes lemon och ska bara njuta av resten av kvällen.


mmm


Jag och Pernilla laddade hem Leona Lewis- Hope You forgive me.
Samuel diggade till tusen..


Jag och min älskade nos myser i köket..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback