fullspäckad torsdag.

Idag måste tiden räcka till, jag ska hinna med hur mycket som helst. Men jag börjar givetvis min dag (nästan ivarje fall) med ett litet inlägg.

Vaknade på helt fel sida med dom smalaste ögonen i världen, smalare än Henkes när han e bakfull, å det vet vi ju hur det brukar se ut. I varje fall, jag tog mig upp till spisen och gjorde den dagliga gröt frukosten. Idag med russin, jätte gott. Nu har jag sorterat tvätt, det måste vara det tråkigaste som finns!

Nu sitter jag här och försöker lägga upp en plan för dagen.

Jag ska:
  • Tvätta
  • Städa
  • Handla mat
  • Tända ljus på Kyrkogården
  • Vattna blommor och ta hand om post hos Henkes mormor
  • Rota fram min diktbok
  • Bokföra och fixa lite annat för AID
  • Vänta på en kille som kommer och ska ta ner våra radon mätare (han ska komma mellan 9 och 12, jag känner mig inte alls fast i mitt eget hem)
  • Träffa Anna och hennes barn, vi ska byta julklappar (Ebba får nagellack läppglans hårspännen och annat tjejigt, Albin får givetvis bilar, det bästa han vet!)
  • Träffa Sandra
  • Byta en top från ginatricot och reklamera min favvo klänning från Sisters, hoppas dom kan laga den!
  • Försöka få ordning på min design på bloggen!
Oj vad lång den blev... vi får se hur det går.
Nu är det verkligen dags att sätta igång, på med musik och fram med energin..

hoppas ni får en bra dag.
//rarelady


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback