Bullar/Keso

På mitt jobb är det inte lätt att banta, idag på lunchen hade jag världens största krans bredvid mig!! Vet ni hur gott den luktade eller?? om man inte äter känner man verkligen lukten, kardemumma blandat med god bulle helt enkelt =)

I varje fall när jag satt där bredvid den jävla bullen och åt min kyckling med brockoli och keso kände jag mig supernöjd, fy fan va duktig ja e. Jag tog inte en bit


mmm.. carro blir glad i morgon när hon kommer till jobbet, då e allt hennes!
Men jag hoppar denna fina bakelse och väljer i stället...


Keso, kyckling och brokoli med päron vatten, kan inte bli bättre.


See u// rarelady

Glöm inte kolla in min systers blogg www.visionaryme.blogg.se hon har precis satt igång, men ni kan vänta er massa roliga tipps på frisyrer och annat skoj..


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag blev glad har redan ätit halva haha

2009-01-14 @ 12:03:47
Postat av: Pernilla

DUKTIG TJEJ <3

2009-01-14 @ 12:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback