Vad tycker ni??

Jaha mina vänner. Vad säger ni om festivalen??

Jag är faktiskt lite besviken.. Tycker det är mycket sämmre än förra veckan, mina favoriter är ändå dom som är i top, bra val svenska folket!!!

Lite uppdatering i från kvällen so far!


The dinner is served.. fisk soffa med aioli och bröd..



Christian och Sunarli posar..


Sötaste!!


The cheff likes his food =)

Just nu diskuterar vi att killar alltid görs saker för sitt eget bästa i slutändan. Tex, "älskling vi måste köpa nytt sorunde system så du kan få bättre ljud på melodi festivalen!!!" Men hallå, det är melodi festivalen i en månad per år, resten av tiden går åt till youtube!!

jajja.. förhandlingar pågår..

rarelady


Jag vill bara ge en kram till min vän Sandra, jag gillar henne!! Det bästa är att hon vet det utan att jag behöver berätta!!! 


Kommentarer
Postat av: daunie

men hallå jag då? tycker iaf om dig =)

2009-02-14 @ 23:20:49
Postat av: Pernilla

Vilken mysig kväll!

2009-02-15 @ 12:34:53
Postat av: Magnus

Gällande souroundsystemet: Jag röstar på Henke! Självklart ska han ha ett nytt system :)

2009-02-15 @ 19:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback