Överaskningsfest

God middag kära vänner.

Nu har jag varit på jobbet!!! Stackars Jannie ringde, hon har spytt hela natten, så jag fick åka och öppna butiken. Det blev inte riktigt som jag tänkt mig min morgon, men men. Man får ju ställa upp för laget!

Nu har jag och nosen ätit frukost och jag har gjort mig i ordning för en eftermiddag som stand in mamma för lilla Sigge.

Gårdagen blev hur lyckad som helst.
Här i bilder.




Här är vi alla sammlade, snart kommer jesper som är födelsedags barnet.



Emelie, världens bästa florist. Hon ska förhoppningsvis fixa min bröllops bukett.




Födelsedags barnett anländer, här i famnen på sin sambo, lilla hellen.



Gissa om han var glad och chockad..
Han blev verkligen jätte överaskad, hela kvällen va super lyckad.




Jag va på toppen humör.
Tack Hellen för ett super trevlig och uppstyrd suprise party

rarelady


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback