Tråkigt-men vardag!

Vad är det tråkigaste ni vet??

Jag har funderat på det en stund. Jag blev inte klok på hur mycket tråkiga saker vi vanliga männsikor måste göra. Men det är ju ändå en del av livet, så är det så tråkigt igentligen??


Nu har jag betalat räkningar, städat och ska ställa mig och stryka min mans skjortor. Det e skit trist. Me jag är sju hundra gånger gladare när det är gjort. När det är fint hemma och allt är i sin ordning.




Igår när jag kom hem så stog det förresten en paket till mig på min dator stol. Min H e för söt. Han har skaffat mig en ny väska till datorn. Den gamla är för liten till min stora nya fina burk.. Vist e han söt!!??



Notera alla skjortor i bakgrunden som bara ligger där och skrattar åt mig..

rarelady

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är duktig du,själv har jag inte gjort någonting,en annan dag är mitt motto för tillfället. Nej nu ser jag framemot helg och ett glas rött.Kram på dig! Är förväntansfull på kort med den nya make-upen,kanske man får ett före och ett efter kort?

2009-02-26 @ 21:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback