Söt mamma

Min mamma är för söt, idag kom hon in med veckans NU till mig på jobbet, hur gulligt som helst. Så nu ska jag jag ta med mig min tidning och krypa ner i sängen. H är hos grannarna Resa och Jenny och dricker visky och snackar skit, jag kom precias hem. Trevligt med lite umgänge, men som sagt, Tidig säng idag för lilla lin.

Jenny har inrett deras nyrenoverade lägenhet jätte fint!! För er som gillar lite gammal stil med nytt, kolla in detta. Hoppas hon kan inspirera er.


Flummig bild på mig och nosen i trappuppgången!!


Man kommer in i en stor öppen hall, där dena fina byrå står.


Kök i samma stil som ovan.


Mysig umgänges hörna i vardagsrummet.

nana gott

rarelady

Kommentarer
Postat av: MissC

haloj, fick din blogg adress av Anna.

hoppas allt e fint med dig!

kram

2009-02-13 @ 23:50:54
URL: http://missclivinglife.blogspot.com
Postat av: Anonym

2009-02-14 @ 00:47:23
Postat av: MissC

cattis här föresten :)

2009-02-14 @ 00:48:46
URL: http://missclivinglife.blogspot.com
Postat av: p

2009-02-14 @ 09:51:14
Postat av: Pernilla

Gillar er inredning bättre!

2009-02-14 @ 09:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback