S och C på stan!!

Äntligen är jag hemma igen. Idag har varit den längsta dagen på  mycket länge. Jag har varit fruktansvärt onyttig, men oj vad gott, cola fick det bli på fikan, det gjorde susen de sista timmarna =)

Nu står min man i köket och lagar mat till oss. Idag blir det kassler med bladspenat och grönmögel sås. MMM..
Men först en repris ifån gårdagen i bilder.


Vi började med en super god cesar sallad.


Söta Sandra gör sig rolig över mina poser.. hahah


Intärnt skämt ifrån mora släkten


A.. ni fattar ju själv att vi inte va helt nyktra.


Men roligt hade vi..

Nu ska jag joina min man i köket.. det blir en slapp kväll idag, mat tv och tidig säng. Jobb i morgon kl 9. Sen är det middag hemma hos oss.

Hoppas ni får en trevlig fredag mina vänner.

rarelady

Kommentarer
Postat av: Johanna

Väldigt fina poser av er båda! Ni ser ut att ha det rackarns trevligt asså, och glöm absolut inte bort att den är ju yellow..=)

Kram å hej från mora

2009-03-16 @ 16:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback