onsdag kväll

Nu skulle jag precis klicka hem mina skor jag värkt på i EN dag!! då var dom slut. Fan fan fan.. jag ville verklige ha dom.
Men men, så är det, först till kvarn som man brukar säga!

Det kommer fler.

Idag har vi varit ute och ätit middag, hur skönt som helst. Super bra mat som  kommer serverad med massa vin. Hur lyxigt är inte det?? Efter det blev det en sväng på stan för att kolla färdigt matchen mellan Liverpol och real madrid.

Nu är vi hemma och det är verklign dags för sängen. I morgen är det tvätt dags. Jag ska även..

  • träffa sandra och sigge
  • åka till jobbet en kortis
  • städa
  • fixa i källaren
  • planer mer bröllop
Ja.. det finns att göra.. jag säger lycka till på jobbet i morgon Carro, jag kommer sakna dig på måndag.


Min söta jobbar kompis carro när hon äcklas över skit i diskhon.. hon e bäst =)

nana gott

xoxo
rarelady





Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah där kom den hehe...kommer du o hälsar på idag? eller menar du kba? ja just d det e klart att du menar det, du ska ju hämta stuff till hit lixoooooom.. kram på dig

2009-02-26 @ 12:12:36
Postat av: Anonym

men jag kommer på måndag, matthew kommer kl drei

2009-02-26 @ 13:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback