När dator världen tar över..

Nee, det blir inget gjort i detta hemmet idag, jag har lagt ner allt vad plocka heter.
I stället har jag surfat runt lite, fan va mycket fina skor det kommer nu, jag måste verkligen ut och sko shoppa snart.


Jag äår super sugen på klackar.. men om man går tio timmar om dagen som jag gör, så använder man ju inte dom, men jag kan köpa och ha på sommar kvällarna kanske!!




Din Skos nya slogan är The trend is High heels, där lär man hitta många snygga par, billigt är det också!!



Min favorit i Gossip Girl Ed Westwik är numera även modell för sko kedjan K.Swiss, han e fan sjukt snygg.



Denna fina jeans klänning från Gina Tricot skulle sitta som ettt smäck på mig tror jag!

Nee, nu ska jag ta med mig datorn in i sängen och kolla på 90210..
jag har börjat ladda ner den serien nu.. får se om det är nogot att ha!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tackar för kramen och skickar en stor en tillbaka till dig,hörs i veckan

2009-02-15 @ 20:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback