Melodifestivalen del 2

Nu vankas det melodifestival igen! Förra veckan har vi lagt bakom oss, minns ni ens några låtar??
Idag är det dags för Måns att försöka komma längre än sin lilla Marie.. det måste han väll ändå göra. Han är ju Måns med svenska folket!

Dagens tävlande!

Lilie och Susie
- Det kan ju bli spännande och glo på dessa gammla tanter en minut lr två.. NOT
Lasse Lindh & Bandet - ??? vilka e det??
Jennifer Brown - Av någon konstig anledning tänker jag alltid på Michael Jacssons syster när jag ser henne. Men hon kanske kan göra bra ifrån sig.
H.E.A.T - Ingen aning vilka detta är. Men dom ser lite flummiga ut, så det blir nog roligt.
Markoolio - Nja, inte min grej.
Amy Diamond - Söt unge, hon e duktig.
Cookies n beans - Coolt namn, kan bli kul.
Måns Zelmerlöw - Allas vår egen lilla Måns.. Jag hoppas på han idag!!

Japp där har vi dagens start fällt.



Ladda  nu upp med mycket chips och kärlek!!

Hörs senare!!

rarelady


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback