Jag tror den e på G..

min energi alltså..Jag for direkt från jobbet till Ica för att shoppa revben till min sjukling till karl (som för övrigt är bätttre nu, m&d vi ses snart) Direkt därefter åkte jag till sandra för en kvälls fika, super trevligt, energin började komma.

Nu är jag hemma igen och ska precis börja sortera tvätt, måste ju passa på nu när jag känner för det! Hur man nu kan känna för att sortera tvätt, men det är en sak på min lista som måste fixas.

så jag måste jobba medan lågan e på..

hörs sen.

rarelady

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmmm undra om det var jag som bidrog med energin..själv är jag trött och ska sova nu,hörs imorn. kram kram

2009-02-18 @ 21:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback