i.d.

Jag har använt mitt nya i.d. smink två morgonar, jag e jätte nöjd. Första dagen tog det som sagt en halvtimma att få på skiten, men i morse tog det bara en kvart (!!)
jaja i morgon tar det för hoppningsvis 10 min, mer pallar jag inte att stå framför spegeln på morgonen..

Men för alla er som inte skaffat i.d. gör det nu!!



JA, här har vi då före bild!! Inget smink, bara dag creme!



Här har jag lagt på basen!! vist ser huden jämnare ut, men fortfarande inte spacklad. Precis det jag är ute efter. Det kanske inte är dom bäst bilderna... men mne..

Nu är det dags för ett avsnitt Lipstick innan sängen tror jag..

Nana gott

xoxo




Kommentarer
Postat av: Sandra

Ha ha som vi sa igår,idag kan man läsa i både Expressen och Aftonbladet att låten är en kopia. Oj ojoj att man alltid ska veta innan vad som kommer att skrivas i tidningen.Ha en bra dag: Kramar

2009-03-01 @ 11:52:43
Postat av: sara

Japp dom e köpta på gina, ska lägga upp kort imonn! kram

2009-03-01 @ 15:59:32
URL: http://saraalfridabenes.blogg.se/
Postat av: Cattis

ID är absolut den bästa makeup jag använt. kommer aldrig köpa något annat än mineral foundation och puder mer.

kram

2009-03-01 @ 22:19:16
URL: http://missclivinglife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback