En trött lin..

Nu är min arbetsdag över. Jag e så sjukt trött. Idag har varit lika hektiskt som igår, om inte värra. Dom två första varumärkena va riktigt tunga, två märken vi har mycket av. Så det tog tid att plöja sig igenom det och välja rätt. Men nu ser det ut som vi hittat hem.. äntligen.

Imorgon bitti blir det frukost vid nio, sedan ska vi lämmna in lite ordrar och plöja två märken till. Efter det bär det av hem!
Jag längtar hem. Längtar till min man.. min björn..

Borta bra men hemma bäst, eller vad säger man!?

Jag har inget kul att säga om malmö!! Vi har inte hunnit kolla någonting på stan, men folk är trevliga och det är fint här, HM va bra sam sagt =) men annars har jag ingen aning, det är lite trisst att man inte hinner kolla något när man ändå är iväg. har ni varit i Malmö?? något gott att säga om stan??

Nu är det nana dags,
Ska sätta på en film att somna till, nehe.. det gick tydligen inte. Den vägrar visa filmen, dumma dator eller dumma caroline kasnke är bättre =) jaja det är inte hela världen.
Jag har ju skaffat mig en veckans NU såklart!  



Sov gott alla..


En puss till min nos från malmö..

rarelady






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback