En dag på stan

Det är sjukt hur lite shopping kan få mig inspirerad! Jag och Henke åkte till stadium XXL efter en fika med kusin och en promenad i stora staden Göteborg. Ut från affären kom jag med ett par löparskor och nya tränings brallor. Känner mig sjukt sugen på att börja springa igen. Så i morgon bitti blir det morgon promenad. Nu jävlar.

 

Annars har det varit en riktigt bra dag, jag har inte gjort något vettigt i hemmet, som vanligt nu för tiden, men jag har ingen lust eller energi till det, så jag skiter helt enkelt i det. Henke kom förut när vi stod och lagade middag med en dammtuss i handen och kolla på mig som om jag va dum i huvudet!!!! Som om det skulle vara mitt fel, han vet la också var dammsugaren bor, eller nee, det gör han nog inte. Jag kanske borde tala om det så han vet.

 

Vi lagade i vilket fall Tacos och plöjde oss igenom filmen Sex Drive, sjuk film med sjuk humor, gillar man det och mycket tuttar och snoppar borde man se den, man får sig en del skratt.

 

 

 

Måndag i morgon igen. Ny vecka nya möjligheter som jag brukar säga! Undra vad denna veckan har att erbjuda. Vem vet, min karl kanske hittar dammsugaren efter att ha sprungit på lite fler råttor i vårt hem.

 

Nana gott mina vänner

 

rarelady

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback