"du är fin som du e"

Om man tycker om att vara sunt smal, om man måste kämpa lite extra för att vara det.. är det fel på en då??
Det snacka så mycket just nu om att "va dig själv, du e fin som du e" men va fan, helt ärligt. Det finns väll ingen som tror på det? Givetvis ska man inte banta ihjäl sig.. men kolla på mig tex, jag kan inte äta på donken eller trycka i mig pizza och godis var och varannan dag, för då blir jag fet! Så måste det ju vara för de flesta människorna.
Givetvis inte alla, vissa föds ju till att kunna trycka i sig vad som helst uta att gå upp ett gram.
Det konstiga är att det alltid är dom som säger "du är fin som du e"
jag hatar det uttrycket!

Jag tror att det är upp till var och en, man känner väll för fan sin egen kropp och man har ju sina egna mål om vad som är bra och inte och hur man vill se ut. Se bara till att det inte går överstyr. För hur skulle det se ut om alla vill vara zise 0?

Nee, ät med sunt förnuft mina vänner!!
Då tror jag man "är fin som man e"

rarelady


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback