carro på coop

Jag har varit på coop helt själv..

Alla som känner mig vet att jag inte handlar i den här familjen, jag lagar ingen mat heller!! På grund av mina arbestider och henkes dåliga städkunskaper har vi delat upp det, han handlar och lagar mat, jag gör resten!!

I varje fall. Idag när jag ringde hem vid sex svarar något som mer låter som en råtta, "noossenene jaa e dååååållig" a ni vet hur dom brukar låta. Min man e sjuk!! Så jag fick ta mig i kragen och åka till coop, men det va faktiskt riktigt trevligt. Jag gick där och strosa för mig själv.. jag köpte givetvis med mig lite skit hem till min sjuka karl, halstabletter, mackor och räkost.. gissa om han blev glad!

Tänk vad lite som krävs för att hålla varnadra glada i vardagen egentligen!!

Nu ska jga kolla 90210..

rarelady

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback