Bordsdukning!!

Vi har nu suttit i flera timmar och försökt få fram hur vi ska placera borden i lokalen, det är fan inte lätt ska jag säga! Jag vill ju ha runda bord, men det verkar skita sig! Ett E som det kallas funkar, men det blir inte helt bra, vi är ett konstigt antal!! Men nu efter lite knep och knåp har vi kanske kommit fram till någon lösning eller två. Vi får spåna lite till på det helt enkelt.

Hoppas ni har en bra kväll, nu är det dags för sängen.
I morgon väntar nya äventyr.
Jobb hela dagen, det ska bli sjukt kul att komma tillbaka i morgon, har inte jobbat på hela vecka. Jag och Carro brukar alltid ha så roligt, vi hittar på nya hyss varje gång vi arbetar =)

Senare på kvällen blir det sprit invigning av en ny restaurang i kba..
jag lovar att ta bilder från röda mattan.. haha

rareldy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback