vi har blivit med skötbord!!

Tidigt i lördags morse ringde Jerker och väckte oss som vanligt.
Det lät såhär:

Henke: Vad vill du?
Jerker: Ska ni ha vårat skötbord eller?
Henke: Ska vi ha Sandra och Jerkers skötbord Caroline?
Jag: ÖÖÖÖÖ...öööö.. ja det kan vi väll!
Henke: Det blir skit bra vi hörs sen.
Jerker: Ok, jag kommer om en timma.

Det va inte mer med det. Jag åkte till jobbet i tron om att jag har ett sköbord om några månader. När jag ringer Henke på min fika och frågar om han har sett skötbordet svarar han: Det står i lilla rummet!!

Vi har blivit med skötbord. Shit va fort det gick helt plötsligt.
Oj, glömde säga.. JA, jag är gravid och JA, jag är tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Sandy

oooooiiiiiii!!!!äntligen!!!!

som jag har längtat! är själv ganska bitter för tillfället,oärliga männikor är äckligt,det är dagens konstaterande.kram

2009-12-01 @ 17:32:59
Postat av: Ellie

Välkomen tillbaks till din egna blogg, som jag har saknat dig! Har inte kollat din blogg på 2,5 vckor men if´dag fick jag en känsla och se så rätt jag kan ha!! Grattis till att ni e gravida! pusselipuss

2009-12-01 @ 18:05:07
Postat av: anna

WOW! =)

Grattis till er båda! Gud va kul :D

Jag har kollat in ibland för att se om du kommit igång igen..å nu har du det =)

Hur långt är du gången?

Kram på er!

2009-12-01 @ 19:13:00
URL: http://ginnyajag.blogg.se/
Postat av: Jenny

KUL att du är tillbaka =) See ya tonight ;)PUSS

2009-12-03 @ 09:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback