update

Nu är jag hemma igen efter passet på gymmet. Jag han med lite shopping på K-mässan också. Jenas och bälte till henke från JC. Två toppar och ett par strumpebyxor till mig från gina tricot. Varför är dom så jävla bra? Det är billigt, man kan bara slinka in och handla en liten sak för 149:- som förgyller hela dagen. Kvaliten är ju inte den bästa. Men så tröttnar man ju också. Många tjejer är exakt som mig. Använder, tvättar använder slänger. Man vill ha in nya fina saker i garderoben. Sen hatar jag deras jeans leggings. Vad hände med att bära vanliga snygga jeans. Enligt mig är det de snyggaste plagget som finns.

jaja. en liten parantes bara. Dags att återgå till tvätt..
(Bilder på dagens inköp kommer)

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback