söndag

I dag har verkligen dagen gått i ett. Jag började jobbet vid 10.30. Jobbade och slet som en tok hel dagen. Det va lugnt på folk. Men det fanns massa annat att pilla med inför en ny vecka. I mrogon är Janni tillbaka. Det ska bli kul att jobba med henne igen.

lite skev, men va fan det e söndag =)

I varje fall. Direkt efter jobbet var det middags bjudning hos min moster. God mat. Tre rätters en söndag är ta mig fan inte fel. Vi hade det riktigt roligt tillsammans. Kusinerna, henke och alla päron.. mormor hängde med på ett hörn, lite bitter var hon allt idag. Men så är det ju ibland. Hon delade ut paket till mig och litel sis. En peng fick jag. Satt inet fel. Nya converse står på inköpslistan.


Jag bytte om och gjorde en raggare på jobbet. Kände mig lite sleten!

Mina favvo skor. Det blir ett par likadana i svart för mormors peng =)

xoxo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback