Olagligt tidigt...

06.30-- piiipi piiipi. M då ringde min klocka i morse. Det var dags för Levis Inköp i stora staden Göteborg. Jag tog mig upp (knappt) in i duchen och iväg. Det borde vara olagligt att gå upp så tidigt när man jobber till sju på kvällen. Väl där gick det bra. 4 koppar kaffe och en macka senare var vi klara med vårens inköp.

Nu sliter jag och jannie som ett djur med nya väggar, bord och andra roligheter. Vi har sveriges bästa och finaste Jc butik här i kållered =)

Jag försöker få fatt i min man. Det skulle sitta fint med en tre rätters meny på esters idag. Efter en hård första vecka efter semestern är vi väll värda det.. hahahah jaja, vi får väll se hur det blir med den saken.

Kommentarer
Postat av: anna

Ja det är väl så...man letar fel hos sig själv...vilket är helt meningslöst för ingen annan ser dem :P

Lunchade med Tobbe i lördags å då talade han om er och jag sa att jag följde din blogg...han hade bara väldigt gott att säga om dig =) han tyckte nog att du borde finnas i fler upplagor ;)

tack för orden om bloggen. Jag kan inte vara passiv när så många förlorar livet utan att de måste.

Länka gärna till den från din blogg om du vill.



Ps ska kolla in eran butik snart...blir ju nyfiken :) Ds

2009-08-17 @ 14:45:46
URL: http://ginnyajag.blogg.se/
Postat av: carro

jag ringer dig imorgon skiten, sanna har jag inte pratat med. har hon sätt mitt mail?? ni är duktiga som står i så =)

2009-08-17 @ 20:20:53
Postat av: c

haha okej :D men fin va den :D tackar jo då den har jag gjort själv:)

2009-08-19 @ 14:31:34
URL: http://carrobruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback