ledig torsdag

God morgon

I natt har jag sovit som en prinsessa.Okej kroppen värkte som fan när jag la mig i sängen. Varenda rörelse jag gjorde fick mig att morra. Men va skönt.

Idag vaknade jag pigg och utvilad. Så nu ska jag dra på mig gympa skorna för en timmas power walk!!
Jag tänkte stoppa hos sandra för en kopp kaffe å llite bus med lill skiten. Vidare är dagen halv bestämmd. Tvätt korgen svämmar över. Så den ska jag börja rota i. Måste göras. Vare sig jag vill eller ej. Vi kanske borde skaffa hemhjälp. En som kommer och städar och tvättar en gång i veckan. Vad tror ni om det? hahaha..

Det sak  i varje fall bli mysigt att äta lunch med Persson.

later..

Kommentarer
Postat av: anna

Duktig du är!!!

Å jag måste med ta tag i mig själv...när jag blir frisk :/

2009-08-27 @ 10:42:33
URL: http://ginnyajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback