in my shoes



mina nya fina från Dinsko för 499:- Tack mormor för en fin födelsedags present.

Midagen hos mor och far var trevlig. Jag och sis gjorde en jätte fin jordgubbstårta. God var den oxå.
På vägen hem stannade vi hos sandra och Jerker. Snackade lite skit, tills jag tappade det och ville hem till sängen. Jag känner mig helt groggy.. super trött. Men innan hemgång fixade johanna till frillan på mig.


Jag hopas inte nattens sömn förstör den.. jag vill vara flät fin i morgon =)
Mitt mission framöver blir att lära mig fixa fläta på mig själv. Super snyggt och välldigt bekvämt.
Tack johanna.

Diesel iköp i mölndal står på schemat i morgon. Efter det lite jobb på Kungsmässa. Sedan ska jag byta en top jag köpte på gina idag. Den blev inte riktigt som jag tänkt, Å eftersom jag fick födelsedags pengar av moster med familj och farfar idag kanske jag hittar något annat kul..

xoxo

Kommentarer
Postat av: Mamma Gittan

Hej Hjärtat. Tack för hjälpen igår, tårtan blev jätte god. Ha en trevlig helg. Kram Mamma

2009-08-21 @ 07:57:09
Postat av: Pernilla

SÅ FINA SHOES!

2009-08-21 @ 11:00:19
Postat av: Johanna

Det var så lite så Carro, det fixar jag så gärna!:)

Kul att ni kom förbi en sväng! Ha så rackarns skoj imån och ta många bilder!:)

2009-08-21 @ 23:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback