gårdagens

Gårdagen hemma hos Reza och Jenny var riktigt trevlig. Vi håller nämligen på att planera feras BRÖLLOP! jag och henke ska vara toastmasters. Det sak bli så sjukt kul. Mycket att stå i och myvket att klura på kommer det bli. Men å vad jag gillar att fixa och dona med sånt som jag tycker är roligt. Jag hoppas vi kan göra deras dag minst lika fin som våran var.

Nu är jag på jobbet. Fixar och trixar med jeans ordrar och beställer lite nya saker. Dagen har börjat ganska lugnt. Men löning igår.. det brukar innebära roliga fartfylda eftermiddagar.


igår på G till Reza och Jeny. (dags att tvätta spegeln igen!!)

Ikväll ska jag träna med Anna. Jag e på G!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback