För det är jag värd...

Taco paj till lunch på jobbet känns som rena lyxen. Jag är nog bärt i världen på att lyxa till det för mig. Å även för min man så klart. Jag tycker alltid att jag är vard saker. På sommaren handlar det oftast om god mat, gott vin, restaurang besök och annan lyx i vardagen. För jag har ju faktiskt semester som jag brukar säga. På vinter är det kläder. Skor ,mössor, jackor och allt annat i kläd väg.. för jag jobbar ju så mycket. Då är jag värd det. Förr gick det ibland överstyr. Jag shoppade som en tok. Aldrig mer än jag kunde betala för givetvis. Men det va dit pengarna gick. Till olika affärer och restauranger. Idag lyxar jag fortfarande till det. Men jag är bättre på att hålla i pengarna och verkligen unna mig och min man saker så vi kan få ha en bra vardag tilllsamans. Handlar jag tex inte så mycket under vintern kan jag åka skidor i en vecka.. a ni fattar. Jag vet inte riktigt vad jag vill komma till förutom att glöm inte lyxa till det för er mina vänner. Men gör det med sunt förnuft.

Dagens vill ha är i varje fall dessa urläckra boots från din sko. Jag tänker inte köpa dom. Men jag kan drömma om att dom är mina. Dom skulle sitta så fint i min sko garderob.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback