"flickan som lekte med elden"

God morgon

Dagen idag startade med prommenad. Precis osm planerat. Gröt och kaffe till frukost. Nu sitter jag på fika på jobbet med ett gigantiskt stort äpple och en kopp kaffe. Jag känner mig pigg och fräch. Det värker lite i armar och ben. Precis som det ska göra med andra ord.

Den 18 september kommer Uppföljaren till "män som hatar kvinnor" nämligen. "flickan som lekte med elden". Jag kommer försöka gå på premiären. Jag gillar verkligen den första filmen. Den sätter sig rakt in i hjärtat. Vi kollade på den för andra gången i söndags. Usch!! Men jag har inte läst böckerna. Borde jag göra det också?

Vad tycker ni om filmen? Har ni läst böckerna?


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej, jag läste dom 2 första när vi var på rhodos. plöjer igenom den 3:e nu och dom är super bra.. dom blir bättre å bättre... pusselipuss Va fin du gjort din blogg!!!

2009-08-25 @ 15:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback