vilken dag.....

jag har verkligen bara tagit det lugnt. Lr aa.. det beror på hur man ser det. Jag gick upp till Sandra kl 10.. vi drack kaffe och klädde på Lill strumpan. Sen bar det ut i solen.
Vi lekte lite jag och Sigge medans Sandra målade en lucka.. men inget barn går att tillfredställa när de egentligen vill sova. så vi tog en promenad. Barnet sov och vi kunde dricka lite saft. Målningen fortsatte. Barnet vaknade och vi lekte lite. Sigge åt.. Sigge va trött... Sigge sov =) (Äta sova bajsa) söta unge.. Jerker kom med middag.. spagetti bolognese.. mmm .. vi målade.. bebis sov... vi målade.. jag promenerade.. vi fikade jag promenerade.. Henke kom.. vi planerade middag... jag promenerade..

bebis sov för natten.. vi drack drinkar.  vilken dag.

Jag skulle kunna säga att jag inte fått något vettigt gjort. jag har inte städat, jag har inte tvättat, jag har inte planerat bröllop och jag har inte solat.. men jag har haft en underbar dag med människor jag älskar.... jag har vilat och fått kärlek.. jag har gjort nytta.. jag har haft det bra..

jag är nöjd.. tack för att du finns Sandra

 

imorgon blir det nya mission.. då följer kameran med, för nu är den hemma igen (ÄNTLIGEN)

 

nana gott

 

xoxo


Kommentarer
Postat av: Pernilla

VILKEN UNDERBAR DAG!

2009-04-24 @ 09:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback