slumdog millionaire

Spagetti och köttfärsås. En riktig söndags special.

Nu har v ikollat film och bara slappat jag och nosen. Dammsugaren har varit framme ett varv och jag är redo för en ny vecka med massa sol coh roligheter. Gymmet har jag bara besökt en gång denna veckan. Lite ångest har jag allt, men det är bara att göra det bättre denna.

I morgon ska jag jobba med natalie den första delen av dagen. Det ska bli trevligt. Jag funderar på att kolla om hon vill jobba för mig när jannie kommer. Jag har inte hunnit tvätta denna veckan. Det hade varit skönt att hinna med det och ett pass på gymmet innan solen har gått ner. Vi får se..

Är det någon som har förslag på en bra bok? Jag gillar lättsam smörja =)
Tänkte köpa en för lite kvällsmys med te och en filt på balkongen. Precis så som jag vill ha mina sommrkvällar.

Slumdog Millionaire


Kvällens film. Kolla in den. Den va faktiskt riktigt bra.



Nana gott

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback