Min härliga helg

Im back!!

Tur att man lever med ett it proffs. Vårt intrenett hemma har varit nere i helgen. Å ni vet ju hur det är. skomakarns son lr vad säger man. Det har i varje fall tagit henke hela helgen att fixa nätet. Men nu är det gjort. Det tog 5 sekunder!!!

Helgen har vairt helt fantastisk.. sol och trevligt sällskap.



Fredagen började med invigning av grillen hemma. Oxfile hel potatis i ugnen och sallad med sjukt god sås. Sedan bar det av ner till kungsbacka för att lyssna på johan och patrik som spelade på prinsen.



Trummisen Patrik lirar..



Jag och Danni..



Efter vårt stopp på Pn drog vi spontant in till stora staden gbg för att dansa med frida och några andra. Älskar spontana jippon. jag och frida dansar loss.



xoxo va i varten.. kolla in denna killen.. mössan i bakfickan. E inte det sååå 2005?? =)  har man fula jeans och mössa i bakfickan går man bort..



Jag va klok i stora staden och höll mig till cider. Därför vaknade jag pigg och fräch i lördags. (bra jobbat C..)
Jag och H startade vår dag med besök hos hans goa mormor. Hon e sååå härlig. I varje liten vrå i hela lägenheten ligger det gamla mynt och roliga glasögon. xoxo va tvungen att prova lite.






Så jävla roligt med gamla saker. hahah jag klär inte i glasögon..



Efter mormor åkte vi till hamntorget och träffade A & S för corona och mys i solen.



Eftre det kurrade magen. Vi drog till Å-sidan för öl och mat. Äntligen har jag fångat dig på bild M... sötnos.



S var inte bara i salongen.. han va ända uppe i penthouse =)







A och H njuter i solen



Idag har vi varit på K mässan coh kollat lite. Efter det var det naams mackor som hägrade. Jag madde daniel Mattias och henke samlades för en trevlig lunch.

Nu ska jag ut i solen igen. Är inte våren det bästa som finns?

Later..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag som städar hos Biggan ser alla knepiga föremål varannan fredag. Och så hjälper jag henne att smsa in korsordslösningar varje gång. Hon är fantastiskt fin. Vi dricker Loka och Jaffa ihop.

2009-04-05 @ 23:25:02
URL: http://livetsomkissadenersig.blogspot.com
Postat av: MissC

nejje, S är ju i HATTEN :) inte i varken salongen elelr penthouse ;)

2009-04-06 @ 22:50:27
URL: http://missclivinglife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback