Min påskhelg





Första ölen efter jobbet hemma hos mor och far på påskafton.



Dagens outfit..



Min pappa e för söt. Han tar alltid fram gitarren när vi är där. Alla sjunger och han spelar. Riktigt kul.



Jag och nosen spexar som vanligt =)





I söndags bar det av till jobbet vid halv elva. Vi va faktiskt riktigt trötta på påskaftons kväll så vi kom i säng i tid. Riktigt skönt.  Jag jopbbade till 17, efter det åkte vi till henkes mormor och fikade. Kvällen hade ingen plan. Men vi årdnade till en spontan kväll med sandra och jerker.

Det blev riktigt lyckat.



Jerker började med att spilla ut ett glas rödvin.. alkohol missbrukare =)



När han skulle fylla på det utspillda glaset. Träffade han utanför- Sölegris..



Vi käkade grillat. Sandras tsatsiki kött och grönsaker.. mumma



gnagaren själv..



Våra karlar frös..(mesar) så dom gick in.. å vipps kom två irish coffe serverade.. kan man ha det bättre en varm sommmarkväll?? (sommar? är det de nu?)

Kvällen igår blev såå lyckad. Bra musik och goda vänner. Precis osm jag vill ha det.



Idag har jag jobbat (igen) när jag kom hem stog en riktigt god macka med ägg bacon och falukorv serverad. Med den i magen somnade jag som en stock. Nu har vi kollat en film, vikt lite tvätt och a det vanliga efter en helg.

I morgon jobbas det på, Nu är det dags att försöka komma in i lite rutiner med träning och normal kost igen. Alkohol och god mat sätter sina spår. Men det blir bara i några dgar. haha

Helgen som kommer är min lediga och som vanligt är vi fullspäckade. Roligt. På lördag är det fest för barbi som fyllt 28. God mat och sprit vid hamntorget om vädret tillåter är planen.

Jag längtar verkligen efter ledighet nu. Men snart kommer den. Å även min svärmor. På torsdag kväll ses vi igen. Äntligen. Fan vad jag saknat henne hos oss.

Hoppas ni haft en bra påsk mina vänner.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ser ut som ni har haft en riktigt trevlig påsk! Gillar bilden när ni dricker vin hos Sandra och Jerker och det står en barnmatsburk på bordet! Skönt att se att det finns fler som vi! HAhah

pösssss

2009-04-14 @ 08:13:18
Postat av: Johanna

Skönt å se att Jerker är i sin vanliga form!=)

2009-05-07 @ 14:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback