Måndag

Så jävla typiskt. Jag va uppe före tuppen idag. Klockan  06.00 bar det ut på morgon promenad. Det ska bli min nya grej nu =). I varje fall, när jag kom hem drack jag kaffe och skulle lägga upp mina fina bilder från helgen. Men då ville ju givetvis sidan inte fungera. Så nu när jag är på jobbet funkar det.. jaja, ni får hålla er tills i ikväll.

Min helg har i varje fall varit underbar. Vi for ju till Jönköping i lördags morse. Det va sommar värme... staden hade dans parad. Massa barn och ungdomar dansade på gator och torgets uteserveringar va fulla. Jönköping är verkligen en mysig stad. Dit åker jag igen.

Kvälllen började med jobb..jag plåtade lite i kungsbacka för att sedan bege mig till sandra och jerker för en trevlig grillkväll. Efter det drog vi vdare ner på stan för öl i goda vänners lag.

Jag vaknade i söndags och insåg att bilen inte skulle köras av mig till jobbet =).. S fick ta över. Jag va lite snurrig..

Efter jobbet åkte jag och henke till min kusin.. Dans dags. Fy fan va roligt det är, men jobbigt. Jag har lite ont i tår och rygg idag. På tisdag ska vi ha vår andra lektion. Jag längtar.

Dans är oxå min nya grej =)

Nu är det jobb dags. Ha en bra dag mina vänner.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack=)!

jajjamän, jag gör honom till en ärbar k-backa-bo nu!

Känns kanon!

Synas snart?

Kramis

2009-04-27 @ 11:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback