hemma igen

Helena hade verkligen styrt upp det idag. Precis som jag väntat mig.. hon e för söt. Det bjöds på super god mat och massa vin till det. Men jag höll mig som sakt till bubbel vatten. Duktig flicka.

Jag har tömt min kamera nu.. äntligen.

Här kommer lite bilder


Förra fredagen hemma hos sandra och jerker. Go å glad..
Det va efter detta kortet som min kamera hanmade i svärmors väska, för att dyka upp idag igen!!


Hemma hos Helena...


Anna daniel och carro


Helena och Sandra



Jannie (som jobbar i samma butik som mig) och min lilla söta sandy



Hahaha.. dagens outfit. Jag vet att min min e helt dålig.. haha, men ni ska veta att jag kämpade för ett bra kort.. Det gick sådär.. carro garvade i hjäl sig.. där av flinet..



Så här ser det ut när carro äter chips.. haha

nu ska jag nana. I morgon väntar en lång.. men rolig dag.
Jag ska göra mitt första fotojobb (nervös)..

nana gott mina vänner

xoxo

Kommentarer
Postat av: daun

otroligt fina bilder. =) jag e verkligen snygg på mitten bilden. Det är så jag känner mig =)

2009-04-25 @ 00:38:35
URL: http://misslin.blogg.se/
Postat av: veronika

hahha, fasiken vad snygg min syster blir på kort... haha. det är hennes RÄTTA

2009-04-25 @ 18:56:52
URL: http://veda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback