Fiskbullar

..... är inte det något man alltid hatar som barn? Jag gjorde det i varje fall. Jag minns så väl i skolan när det va fiskbullar. Fy FAN, fanns det något värre?

Men så kom första tiden i henkes familj. Han bodde hemma när vi träffades och vi va där jätte mycket. BM serverade fiskbullar en dag. Jag satte i halsen och sa lite fint "jag äter inte fiskbullar" Inte sa hon. Prova mina innan du säger nått. Sakt och gjort. jag åt det, lite konstig konsistens tycket jag allt att det va. Men Fan va gott. Riktiga bullar med ägg sås. Efter det har hon fått laga mycket fiakbullar. Idag kan vi köpa hem det på burk ibland och mosa med potatis och givetvis måste man ha mycket sås. mmmm gott.



Vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag säger som Samme "PIIII"

2009-04-15 @ 08:13:23
Postat av: Sandra

Fiskbullar med hummersås har alltid varit en favvis för mig,både som barn och vuxen,mumma!!

2009-04-15 @ 08:29:08
Postat av: Johanna

Du har så rätt sis! Med tanke på att du och lillebror trycker fiskbullar även på mallis så diggar ni den maten hårt iaf.=)

2009-05-07 @ 14:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback