dimmig tisdag

God morgon

Nu har jag varit ute på morgon promenad. Idag igen.. fy fan va redig jag känner mig. Gröten står brevid och jag ska snart slänga in mig i en duch.

Igår mejlade jag iväg mina bilder till norra halland. Lite nervös är jag allt. Men det kommer nog gå bra. Annars har jag ju faktiskt i morgon på mig att springa ner på stan och trycka av några bilder till. Onsdag- Lilla lördag, det finns nog alltid någon ute som vill vara med på ett foto.

jaja.. idag blir det som sakt jobb och sedan dans. Så kul. Jag längtar. Jag säger som henke, man tänker verklligen i dans nu. Det är det enda som går igenom huvudet. Ner med axlarna upp med hakan, ut med armen.. ja ni fattar.

ha en bra dag

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback