dagens

ÅÅ vilken härlig tur det blev med löparskorna.. det va riktigt skönt att komma ut och bara andas in frisk vår luft. Gräs, fågelkvitter och sol i ögonen. Det här ska jag göra oftare.

Nu har vi tryckt i oss massa knäckisar med ägg och kaviar. Salt och vatten efter träning är ett måste för min del.
Nu ska jag och syster krypa ner i sängen och kolla på vår favvo film How to lose a guy in 10 days..

hoppas ni får en trevlig kväll.


Dagens blev slitna jeans och en söt blus


Nana gott.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken brud! Jag säger då bara det..=)

2009-05-07 @ 13:56:54
Postat av: Anonym

Oops, glömde mitt namn visst.. Men det är Sandys lillsis.=)

2009-05-07 @ 13:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback