April april...

April april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill...

Hmm. har ni lyckats med detta någon gång? Jag är sverigest absolut sämsta lögnare. Jag har aldrig lyckats lura någon på första april. Å tro mig, jag har försökt varje år.

Idag ska jag komma på en uber plan och driva min man till vansinne. =) Om jag vågar, han brukar inte riktigt uppskatta lurendrejeri. Men va fan, det är ju bara  första april en gång om året.

Annrs har jag haft världens tröttaste morgon. Drog mig i sängen alldeles för länge, tvätten står i hallen och jag orkar inte ta mig ner till tvättstugan. För de e ju såååå långt. Nee jag strejkar nog lite. Jag e trött. Å jag tänker vara det en stund till =)

later..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback