ändrade planer

Hela min vecka tycks bli förändrad.. men jag e inte den som e den. Jag gillar ju när saker flygger på och förbi mig.

Idag har jag tackat ja til ett nytt jobb. Eller rättare sakt ett till jobb. Nu har jag tre. Toppen.. jag som skulle lugna ner mig lite. Men va fan. Man e bara ung en gång. Nu ska jag ju snart gifta mig. Bästa jag passar på, för sen ska jag bli en gnällig hemma fru.. hihi.

Jag ska i varje fall vimmel fota. Fotograf som extra knäck i kungsbackas uteliv. Låter inte det sjukt kul??

Idag har det varit fullt upp på jobbet.. Lunchen gick åt till massa telefon samtal. Tråkigt men ett nödvändigt ont.
Nu sitter jag på en sen fika och längtar hem till min karl.
Längtar efter god mat och Gossip girl. Det är helt klart de bästa på tisdagrna..

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gratulerar till det nya jobbet... vem hade det passat bättre än dig??... jag har hört ryckten om lite kort från i lördags... dom kan jag sälja dyrt till dig nu när du ska bli kändis fotograf... hahah..

2009-04-21 @ 18:45:27
Postat av: Pernilla

VA!!! VAD ROLIGT!

2009-04-22 @ 08:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback