Hemma igen..

De e konstigt hur livet funkar, hur det faller sig med vissa människor så naturligt och andra inte. Varför e det så? Jag tycker att jag har lätt för att anpassa mig, lätt för att förstå och acceptera människor. Undrar hur folk ser på mig!

 

Vi hade många intressanta diskussioner idag jag och Sandra. Hon förstår mig. Mellan allvar och debatter kan vi skratta och flamsa. Det är skönt. Vi pratade om livet och relationer, döden och framtiden. Vi hittade inga speciella svar. E det bra eller dåligt?

Ska man alltid finna något så fort man letar? Ska det alltid vara lätt att finna svaren? Jag tror inte det. Jag tror på sökande, på en utveckling genom andra människor.

 

 

Jag har haft en super trevlig kväll, jag e glad att Sandra drog med mig ut idag. I morgon e det jobb igen, upp i ottan. Sen e det nyår. Helt sjukt, Nu har hela 2008 gått. De e nästan dags för en resumé haha… det kanske kommer.

 

 

Nana gott.. puss lilla lin     


Kommentarer
Postat av: Madde

2008-12-30 @ 18:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback