Fredag!

Fredag och massa planer hela dagen. And i love it!
Jag startar fredagen som alla andra fredagar med jobb. Uppe innan tuppen och iväg när den gal. Henke lämnar skrollan på dagis och jag hämtar. Å det är så underbart att hämta henne på eftermiddagarna. Hon blir så jäkla glad när jag kommer. Det ska visas och pekas och hämtas grejer och hon berättar på sitt egna lilla vis om sin dag på dagis. Men det skulle vi inte prata om nu. När jag hämtat Ella ska vi busa lite på lekplatsen och när Henke kommer hem från jobbet och vi har fixat oss lite väntar en stor dans show. Min kusin dansar och är sjukt grym, vi ska sitta bänkade. Efter showen är vi bjudna på middag och ett glas vin!

Ni hör ju själva, en sjukt bra fredag coming up!

Karl och Charlotta 2009

Kommentarer
Postat av: Danni

Tack ;-)

Så söt hon är er lilla prinsessa!

2011-09-02 @ 10:49:51
URL: http://www.babybambola.blogspot.com
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Låter som ni kommer få en UNDERBAR fredag :) Njuuut! Och ha en bra helg, kram från oss

2011-09-02 @ 19:07:06
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback