När mammadagarna är som bäst!


Malin dukade upp en dunder god gi sallad. Den tar vi nästa gång igen!

Jag och Söta lilla Ella (Malins Ella)

Tittut!!

Sara och hennes prinsessa Thea!

2 barns morsan sjunger och busar med Ellorna

Idag styrde vi Saaben mot Malin och Ella för återigen en underbar dag i mammaland. Sara och Thea var självklart med och förgyllde dagen. Satans vilka goa tjejer ni är. Alltid lika trevligt att umgås med er.

Väl hemma efter en snöig och regnig bilresa ställde jag mig och gjorde hamnburgare.. jätte goda blev dom om jag får säga det själv. Ost ägg tomat gurka sallad och lök åkte på och mummmaaaa vad gott. Gi funkar soo far över all förväntan. I kväll har jag tränat igen (klapp på axeln) det går bra nu!

Kommentarer
Postat av: -Malin & Ella

Heja Heja! Duktig du är!



Måste vi göra om snart igen :D

2011-03-09 @ 22:52:07
URL: http://malinochella.blogg.se/
Postat av: Sarah & Thea

Tack själva det var mysigt att träffas i en annan miljö idag också, även om det blev lite olyckligt med Thea i vagnen...



Igår kände jag mig som världens sämsta mamma, för dessutom fick Thea smaka Hallon på kvällen... Hon tyckte så illa om det att hon hulkade sig och spydde :S Stackars barn!



Idag är en ny dag! (Försöker) glömma det som hände igår.



Låter gott med GI burgare, duktig du är som tränar!!! Heja dig :D

2011-03-10 @ 08:42:29
URL: http://sarahkathrine.blogg.se/
Postat av: Anna Zimmer

Heja heja!!! Gud vad duktig du är Caroline! Önskar att jag kunde vara hälften så duktig.



Ha en underbar dag!!

Kramar

2011-03-10 @ 09:33:37
URL: http://zimmersdagbok.wordpress.com
Postat av: Jannie

Vilka fina flickor!

O duktiga dig som tränar!Själv så klarar jag mig fasiken inte utan allt gott till fikan...ha ha ha

Men då tar vi onsdag!Om det funkar?Vi ska o ta blodprover på V på tisdag.Uppföljning av järnvärdet o de från Halmstad.

Marackasen är ju så coola!Känner att DE passar min ekonomi väldigt bra så här i slutet(vill gärna tro att det är lön snart...)på månaden!

Var det den 9 april vi hade bokat kvällen förresten?

Puss o kram o tjoho vilket kul väder

2011-03-10 @ 15:25:28
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Malin

Visst är det underbart att bara få umgås med andra mammor och tjöta :) Vilken söt mössa Ella har på bilden, vart är den köpt?

Ha n mysig kväll!

Kramar

2011-03-10 @ 20:10:19
URL: http://minbebis.com/blogg/tultaliten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback