baka baka liten kaka


Liten trollunge idag innan dagis som är sååå busig just nu. Inget mamma säger verkar gå in i de små söta öronen. Upp för trappan i 190 och klättrar på ALLT och lite till.
Man får inte vara på tv bänken och såklart är hon där och bankar på tv:n mest hela tiden. Gud vad jag känner att jag tjatar ihjäl den stackarn för tillfället.

Idag ska Ella sova middag på dagis för första gången. Gissa om jag är nervös då hon borde sova i detta nu. Hoppas det går bra.

Min egen tid här hemma har jag spenderat framför jobb datorn. Jag har bakat en kaka, bilder på den kommer sedan, super god blev den verkligen.
Nu är syster här och vi ska slänga ihop lite lunch.

Ha en bra dag söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback