sweet mommy award

Jag har fått en sweet mommy award av finaste Hanna. Ellenojag som bloggen heter har jag följt länge. Hanna har ett enorm intresse för kläder och shopping. EN garderob to die for och världens sötaste lilla Ellen med kläder som Ella är jätte sotis på. Hanna tar jätte fina bilder och ger oss alla tips på snygg shopping. Hoppa in och läs om henne sljuva mamma liv här..

Introduktioner:
  • Ge dennna awards till någon eller några mammor du tycker förtjänar den.
  • Skriv varför dessa just förtjänar en blogg awards
  • Be dina vänner som fått awarden ta bilden och instruktionerna och ge vidare
  • Länka till den som gav dig awarden
Jag skickar awarden vidare till de här härliga mammorna
Madelene: Madde skriver om sin vardag med söta lilla Theo. Snart ska hon tillbakla till verkligheten ovh pappa danile ska vara hemma. En mysig blogg om vardagen!
Fröken M: Mamma till coolaste viggo, en härlig blogg om deras vardag och allt vad den innebär. Underbart att verkligheten kommer fram. Frågor om allt tas upp och jag kan alltid känna igen tankar och kännslor.
Carolina: Carolina är nybliven mamma till lilla Lo. En undebrart söt liten docka. Caroline skriver om sin lo, lägger upp massa fina bilder och lagar alltid inspirerande mat.

(jag kommer inte skicka tillbaka och ge awards till massor som fått för då blir det bara en massa awards hit och dit, meningen är ju att man ska tippsa om bloggar för andra som vil läsa, enligt mig ivarje fall)

Kommentarer
Postat av: LISA [mamma till Alva och bebis i magen]

Åh ja, reklam suger verkligen! Usch :)



Magen mår bara bra :) hur mår ni?



Kram!

2010-09-15 @ 10:55:51
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Fröken M

tack snälla rara, och vilken fin motivering !! den gjorde min dag :)

KRAMAR från oss !!

2010-09-15 @ 12:13:26
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: Carolina

åååh, tack!!! <3

2010-09-15 @ 15:18:49
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback