älskade älskade sol

God morgon sunshines.
Der är inte klokt. Men det var ljust idag när jag gick upp. Jag var inte ens trött. Dessa två dagar av sol, idag är det den tredje. Det har gett mig så mycket energi. Jag hatar mörker och gråa moln.

Idag ska jag fika på morgonen med Sofia och hennes lilla Isak. Skönt att komma ut och få lite luft. Det hade varit toppen med en kaffe på uteserveringen. Jacka filt och sol briollor. ÅÅÅ Våren, jag längtar efter dig.

När är det man plockar fram uteserveringarna?
Någon som vet och kan stilla min längtan!?






Bilder från förra årets första sommar dag. Det är i början på April, vi dricker öl, skrattar och är super lyckliga.
Vist längtar ni lite extra nu?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ge mig SOMMAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-03-04 @ 10:45:25
URL: http://ladytaghvai.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tror att de plockar fram uteserveringarna 1 April...bara 1 månad kvar =)

2010-03-04 @ 10:46:49
URL: http://ladytaghvai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback