Torsdagen

Snart ska vi åka in till Frida och Jonas och kramas med lilla Ludvig. Paketen är inslagna. Maten står i ugnen och mannen borde vara på G hem. Han skulle vara hemma klockan 6. Men det brukar gå si sådär med hans tider. Jenny du vet hur det är.

I dag har jag haft en lugn och skön dag. Strykt massa skjortor och kollat på One tree hill. Har jag nämt att syster har hela boxen och att jag börjat plöja. Fick veta idag att det finns 6 stycken boxar och den sjunde säsongen går på tv nu. Funderar starkt på att skita i att kolla på resten. Det kommer ju ta en evighet att bli klar.

I morgon är det åter rutin kontrolll hos barnmorskan. Varannan dag är jag där nu. Dom har verkligen kolla på mig. Det känns skönt. I går skickade jag in pappaer om ansökan för havandeskapspenning. Jag håller alla tummar och tår för att det ska gå i lås.

Nä, nu är jag hungrig. Var e mannen.


one tree hill. Har ni kollat?



Kommentarer
Postat av: janni gravid i vecka 34 <3

oki, jag har en jätte fet kräm från bodyshop som jag använt hela tiden. Den är nästan lite väl fet så nu ska jag prova oljan när den kommer.

Så får jag ju se om den andra hjälper, har du hört talas om den innan? Det hade inte jag, läste det i en tidning idag :)



Hoppas du får en mysig kväll! Kramar

2010-03-04 @ 18:40:06
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: janni gravid i vecka 34 <3

Gud så spännade med huset, får hoppas lill* bebis stannar i din lilla mage fram tills dess! Kram

2010-03-04 @ 18:41:06
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vet precis vad du menar ;) Men ärligt, så måste du ju plöja boxarna och komma ikapp mig...är på 7:e säsongen nu...den är så bra!! Ha en mysig kväll =)

2010-03-04 @ 19:18:41
URL: http://ladytaghvai.blogg.se/
Postat av: Sanna

Caroline, jag säger bara detta en gång! Du får inte sluta kolla. Till jämnförelse med andra serier så blir denna bara bättre och bättre! PUSS

2010-03-04 @ 19:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback