Tävling i samarbete med libero

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!!


Alla som bor i närheten av Göteborg
Ni gömmer väll inte att tävla. I morgon kväll avslöjar jag vinnaren.


Jag har fått äran att i samarbete med libero lotta ut två biljetter till babybarn mässan på svenska mässan i Göteborg. Mässan pågår mellan den 9-11 april och du kan gå vilken av dagarn du vill med dina biljetter.

Allt du behöver göra är att skriva en kommentar till inlägget om varför just du/ni vill gå på mässan. Ett plus är om du länkar till denna tävling på din blogg. Men absolut inget måste =)

Tävlingen avgörs måndagen den 5/4, glöm inte att skriva med mejl adress i kommentars fältet!




Du tävlar om två biljetter till babybarn mässan i Göteborg till ett värde av 240:-
Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Jerker

Jag vill vinna för att jag har världens sötaste SIGRID



Mvh Jerker

2010-03-30 @ 18:26:44
Postat av: Jessica

jag och min man väntar vårt andra barn, det hade varit roligt att få gå på mässan och kolla in allt fint. / Jessica

2010-03-31 @ 10:01:23
Postat av: Sandra

Hade varit superroligt att gå på mässan, hoppas hoppas man kan ta ledigt nån dag bara..// Sandy

2010-03-31 @ 12:00:31
Postat av: Victoria - 18 år och gravid i vecka 31

Jag skulle vilja gå på den mässan just för jag har hört att det finns mycket att köpa till bra pris, bra när man är ung och inte har världens bästa ekonomi. Sen hade det vart jätte mysigt att strosa runt där gravid som alla andra och mysa med sin underbara pojkvän! En dröm hade lite gått i uppfyllelse! Hoppas jag får chansen att gå!

2010-03-31 @ 19:08:10
URL: http://mittlivv.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag skulle gärna vilja gå dit och tillbringa dagen med massa rolig babyshopping tillsammans med min man och lilla Theo!

Håller tummen!!

2010-04-04 @ 18:13:07
URL: http://madelenekahnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback